skip to main
|
skip to sidebar
KAZU' ROOM
火曜日, 5月 08, 2007
Driving school
I went to driving school this morning. I rode for the first time in 10 days, so I was nervous a little. I will graduate driving school this month ( May 23).
I do my best!
0 件のコメント:
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
FAVORITE☆BLOGS
Mr.Tomei's blog
Iyoume
Shiorin Room
Snow room
yoshiko life
YUKIDARUMA
Naru2' rooM
Safu's Room
KUMAMOTO★LINKS
wiki-Kumamoto
The national fireworks festival (Yatsushiro)
Lake Ezu
Suizenji park
Jindaiko (Okashi no Kobai)
basashi
Writing 4-2
pukman
google calendar
kaigaikenshu
Get this widget!
FAVORITE SITE
COMHALTAS
TOEIC study guide
TOEFL study guide
SMAP×SMAP
amazon
ラベル
10分は十分
(11)
book
(16)
diary
(19)
essay
(4)
link
(28)
picture
(29)
presentation
(1)
ブログ アーカイブ
▼
2007
(16)
►
6月
(2)
▼
5月
(2)
Driving school 2
Driving school
►
4月
(7)
►
1月
(5)
►
2006
(48)
►
12月
(9)
►
11月
(19)
►
10月
(17)
►
9月
(3)
自己紹介
Kazu
詳細プロフィールを表示
0 件のコメント:
コメントを投稿