skip to main | skip to sidebar

KAZU' ROOM

水曜日, 11月 22, 2006

tomorrow

I have a lot of homeworks(> <.) However tomorrow is holiday! I'm happy. I'm going to go to round 1 with my boyfriend☆
投稿者 Kazu 時刻: 10:47 午前
ラベル: 10分は十分

0 件のコメント:

コメントを投稿

次の投稿 前の投稿 ホーム
登録: コメントの投稿 (Atom)

FAVORITE☆BLOGS

  • Mr.Tomei's blog
  • Iyoume
  • Shiorin Room
  • Snow room
  • yoshiko life
  • YUKIDARUMA
  • Naru2' rooM
  • Safu's Room

KUMAMOTO★LINKS

  • wiki-Kumamoto
  • The national fireworks festival (Yatsushiro)
  • Lake Ezu
  • Suizenji park
  • Jindaiko (Okashi no Kobai)
  • basashi

Writing 4-2

  • pukman
  • google calendar

kaigaikenshu

Get this widget!

FAVORITE SITE

  • COMHALTAS
  • TOEIC study guide
  • TOEFL study guide
  • SMAP×SMAP
  • amazon

ラベル

  • 10分は十分 (11)
  • book (16)
  • diary (19)
  • essay (4)
  • link (28)
  • picture (29)
  • presentation (1)

ブログ アーカイブ

  • ►  2007 (16)
    • ►  6月 (2)
    • ►  5月 (2)
    • ►  4月 (7)
    • ►  1月 (5)
  • ▼  2006 (48)
    • ►  12月 (9)
    • ▼  11月 (19)
      • book review★12
      • Hitoyoshi
      • my favorite place②
      • book review☆11
      • book review★10
      • tomorrow
      • book review☆9
      • ♪McDonald♪
      • ♪I like sweets♪
      • last Saturday
      • book review★8
      • my favorite place ①
      • book review★7
      • Takuma-sai
      • 3rd assignment
      • A sad movie which I saw last weekend
      • hi~★
      • book review☆6
      • now...
    • ►  10月 (17)
    • ►  9月 (3)

自己紹介

Kazu
詳細プロフィールを表示